lørdag den 18. juli 2015

Godt og skidt med et lager.

Lige efter jeg var blevet færdig med Lille Karla tunikaen til Sofie.Ville hun lige minde mig om at jeg stadig ikke havde strikket et sjal til hende, som jeg havde lovet for længe længe siden.
Nu havde hun bestemt sig for hvilke farver det skulle strikkes I.  Nemlig sort og pink.
Jeg viste at der lå noget sort/ pink/ grå på mit lager,så i torsdags endte hun med at komme op og kikke.
Men det var altså ikke godt nok. I stedet fandt hun noget flere farvet mohair til sjal, og det jeg oprindeligt havde tænkt,  skulle blive til lange strømper. Der foruden fandt hun noget hvid/ pink og noget blåt til flere almindelige strømper, for hun var vokset fra de fleste hjemmestrikkede. Samt noget grå/ mint til en ny tunika.
Arbejdsløshed kommer jeg vist ikke til at lide af fornylig.
Jeg valgte at gå i gang med strømperne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar