tirsdag den 17. februar 2015

Et kulturelt indslag

Manden skulle til kontrol på syehuset i  Aarhus i dag.
Og eftersom vi har vinterferie i denne uge, blev de to mindste pakket med i bilen, og efter kontrollen kørte vi en tur på kunstmuseet ARoS.
Vi har aldrig været der, så højdepunktet  hjemmefra var regnbue panoramaet i toppen og figuren Boy.
Det var  rigtig godt lavet, begge dele.
Det at se byen fra oven, med de gamle fine og meget forskellige huse, og Boy der virkelig var en kæmpe kopi af en stor dreng.
Jeg blev helt fascineret af hans lidt forskræmte og triste ansigtsudtryk.

Her til aften er jeg igen blevet færdig med en hue, der skulle være en julegave til min far. Jeg måtte trævle det halve op igen efter vores kat havde bidt et kæmpe hul i den lige inden jeg skulle pakke den ind til jul.
Jeg har fortrængt den et par gange, da det er optrævling ikke er min store kop te.
Men nu er den langt om længe færdig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar