fredag den 7. november 2014

Når mors er de bedste.

Nå, ja, okay.
Jeg må nok indse at ønsket om en mindre fyldt kurv med igangværende projekter,  ikke kommer til at gå i opfyldelse i år.
Der kommer nyt til oftere end der bliver noget færdigt.
Blev færdig med mine "hjælpe sokker" i går.
Men i går kom også et nyt ønske fra min skønne datter og i dag fra min mand.
Det startede sådan.
Mig: Sofie, du skal lige gå ud og trække i 
         Strømper.
Sofie: Hmm. Ok så skal det være nogen af
            dem du har strikket, for de er de
             Brdste.
I dag var det så manden.
NP: Skat jeg tror jeg bliver nød til at få
        nogen strikkede strømper. Mine tæer
        er så kolde.
Og så må jeg jo igang med pindene igen.
Så nu er der vundet garn op.
Garnet er som sædvanlig købt hos Lene Fredsmindeunikadesign. Dk de to midterste har jeg selv farvet med frugtfarve og pasta farve. De 3 andre har Lene farvet.
                

Ingen kommentarer:

Send en kommentar